vrijdag 3 januari 2014

Edwin en Anne | Beloved | Egboetswater Hauwert

Enige tijd geleden belde Edwin mij  op. Hij wilde een leuke verjaardagskado geven aan zijn vriendin Anne. En dat werd dus een fotoshoot. Even leuk met zijn tweetjes op de foto. Een week na Anne haar verjaardag hadden we een datum geprikt. Twee weekjes daarvoor belde Edwin mij weer op. Zijn vinger zat in het gips en hij wist nog niet zeker of het gips er over twee weken wel af mocht. Gelukkig belde hij me een paar dagen daarvoor op dat er nu alleen een spalkje omheen zat en dat die voor de fotoreportage er wel even af mocht.

Op een mooie zaterdagochtend hadden we afgesproken bij het Egboetswater in Hauwert. De kleine Floortje mocht ook mee want ook die wilde ze er graag bij hebben. Nu is Floortje een echte speurhond en er werd ook lekker gesnuffeld. Edwin en Anne dachten dat ze een "gewone" fotoshoot gingen doen want ze hadden nog niet eerder van Beloved gehoord. Ik begon dan ook met de leuke spelletjes vragen en al gauw vonden ze het alletwee heel leuk. Dat Edwin de foto reportage kado gaf had hij al wel zoiets van "nu moet ik zelf ook op de foto". Maar uiteindelijk was het echt heel erg leuk.

Het was weer een unieke ervaring met veel plezier en prachtige foto's als resultaat. Er hangt nu een mooie acryl bij hun aan de wand en ook hebben zij de leuke fotobox besteld. 10 prachtige foto's opgeplakt op polystyreen in een mooie box met hun beide namen erin gezet met embossing.

www.yvettevlaar.nl














Geen opmerkingen:

Een reactie posten