vrijdag 27 februari 2015

Tweeling | Kinderfotografie-Familiefotografie | Streekbos Grootebroek

Sasja wilde heel graag een shoot van haar twee jongens. Wat een pret is dat als je bijna twee dezelfde hebt. Eigenlijk hadden ze er niet zo heel veel zin in en wilde ze het liefst gewoon in het zand en het water spelen. Dus heb ik ook niet gevraagd of ze met me op de foto wilde maar of ze met me wilde spelen. Annamaria Koekkoek, hardlopen met zijn tweetjes als de armen aan elkaar zitten of het aanraken van elkaars neuzen. Zo krijg je de mooiste foto's. En dan nog even een rustig momentje omdat ik aan Sasja had gevraagd of ze foto's van de kinderen van vroeger wilde meenemen. Het fotoboek werd erbij genomen en eens even kijken hoe klein je was toen je werd geboren.  Ook deze techniek heet Beloved en een de Zweedse fotografe Juliana Wiklund heeft speciale invites (vragen) geschreven voor familie en kinderen. In april 2015 komt ze naar Nederland en uiteraard ga ik bij haar de workshop volgen.

www.yvettevlaar.nl
http://www.recreatieschapwestfriesland.nl/recreatieterreinen/het-streekbos


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten