dinsdag 17 maart 2015

Nieuwe Studio | Yvette Vlaar Fotografie | Benningbroek

Al tijden liep ik met het idee rond en dan nu is het zover. Ik had altijd een foto studio waar ik fotografeerde met de witte of zwarte achtergrond. Maar door de jaren heen voelde ik me steeds meer beperkt door de mogelijkheden. Ik ben niet zo met het stoeien van lampen en daar was de ruimte ook echt te klein voor. Dus gewoon op het knopje drukken en daar was de foto. Bij slecht weer was het wel eens een uitkomst maar toch... het zat me gewoon niet lekker. Kreeg er niet meer die voldoening van en dus besloten om de lampen op te ruimen. Omdat de ruimte toch beschikbaar was heb ik er nu een mooie presentatie ruimte van gemaakt. Hier ontvang ik al mijn klanten na een fotosessie. Ik toon ze de slideshow en alles hangt mooi aan de muur als voorbeeld. Diverse albums en wall-art zijn hier aanwezig en dus wordt het gewoon veel makkelijker om een keuze te maken. Ook kunnen we een selectie maken tussen alle foto's door ze direct naast elkaar te zetten, overzetten naar zwart-wit of kleur.

De grote opruiming moest dus starten. Heel veel materiaal weg gedaan. Geen voorbeelden meer van studio foto's maar vooral van de BELOVED techniek die ik nu zo graag uitvoer. Zodat je geen geposeerde foto's meer krijgt. Daar heb je lekker de ruimte voor nodig en niet een hokje van 5x6 meter. Ik vind het heerlijk om nu lekker naar buiten te gaan en te fotograferen. Dus kom maar snel op met het mooie weer dan kunnen we weer volop gaan genieten.

Al deze foto's zijn gemaakt met de Iphone

www.yvettevlaar.nl













Geen opmerkingen:

Een reactie posten