dinsdag 2 februari 2016

Familie Koning | Familiereportage | Noord Holland

Met de hele familie op de foto was toch al enige tijd de wens van deze familie. Maar ook iedereen even apart en alleen de kinderen enz.
Bettina ken ik al een tijdje en zij wist op welke manier ik fotografeerde en dat ook helemaal bij hun past. Ik neem niet alleen maar even een plaatje van de hele familie. Iedere combinatie komt aan bod. Zo ook alleen de kleinkinderen maar ook ieder gezin gaat toch even apart op de foto. Zo wordt het een prachtige herinnering voor later.
Ieder gezin heeft nu een mooi album met daarin een aantal familiefoto's maar ook de foto's van hun eigen gezin erin, helemaal op maat gemaakt. Het was 1 reportage maar er zijn vier verschillende albums uit voort gekomen. Zo prachtig om te zien.

Op zoek naar een fotograaf voor het vastleggen van jouw familie of gezin? Yvette Vlaar Fotografie biedt portretsessies voor kinder-en of gezinnen/families in Noord Holland of waar je ook maar wilt.
Laat mij ook jullie ongedwongen en spontaan op de foto zetten met de Beloved techniek. Mail me vandaag nog om plannen te maken voor jullie eigen sessie.
Zorg voor de herinnering !!!
 
 











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten