zondag 1 juni 2014

Babs Manon en haar man Dirk | Beloved | Oosthuizen

Ik ken Manon goed door alle beurzen die wij samen doen. Regelmatig komen wij elkaar tegen op een trouwbeurs waar zij haar bijzondere kwaliteiten aanprijst als BABS, Buitengewoon Ambtenaar Burgelijke Stand. En omdat ik nog een aantal malen moet oefenen voor mijn Beloved methode waarbij ik nu de opleiding aan het volgen ben voor de Teachers Qualification vond ik in Manon een Dirk een super koppel. Na de voorbereidingen zoals het invullen van de Visual Voice en de For Play was het al dikke pret. Met veel plezier werd de kleding uitgezocht en kwam ik op een mooie zaterdag eerst even bij hun langs. Daarna naar een prachtig plekje gelopen niet ver van hun huis en daar een super mooie Beloved sessie gehad. Niet alleen voor Manon en Dirk weer een hele ervaring maar ook voor mij. Het was zo bijzonder.
Na afloop kreeg ik nog een hele rondleiding door hun huis. Want net als wij, hebben zij, ook 4 kids. Alleen ietsje ouder en allemaal meiden. Wat een heerlijk huishouden.

Ik heb echt van jullie genoten en kijk met een glimlach alle beelden terug. Manon vertelde nog dat de foto's leuk waren maar dat de ervaring van deze fotoshoot toch wel heel bijzonder is.

www.yvettevlaar.nl

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten