zondag 1 juni 2014

Opnieuw | Newborn reportage | Haarlem

Zo'n 2,5 jaar geleden kwam ik voor het eerst naar Haarlem waar een klein jongetje was geboren. Nu had dat kleine mannetje een zusje gekregen en ging ik weer op weg naar Haarlem. Wij gingen in de meivakantie nog even een weekje weg en ik had al tegen de mama gezegd waar ze me kon bereiken als ze was bevallen. Maar de volgende ochtend rond 5.30 uur had ik een email binnen waarin ze vertelde dat ze was bevallen van een dochter. Dus direct na mijn vakantie een afspraak gemaakt en toen was de kleine dame inmiddels 12 dagen oud. Eigenlijk net mooi voor een newborn. Alle spullen hebben we de auto uitgeladen en de kachel stond al lekker op 25 graden. De kleine Mina lag al lekker te dringen aan de borst en was al zo goed als in slaap gevallen. Na het overhevelen naar de pap bleef ze ook lekker slapen dus toen kon in aan de slag.

Wat een heerlijke reportage was het. Het kleine meisje deed het zo goed. Met behulp van de papa hebben we ook de pose nog kunnen doen waarbij het hoofdje op de handjes rust. Het hoofdje wordt altijd vastgehouden omdat de nekspieren nog niet voldoende sterk zijn. De hand van de papa haal je later weg met photoshop. Want het is altijd Safety-First.

Toen we de meeste poses hadden gehad mocht Mikail ook nog even met zijn zusje. Wat was hij lief voor haar. Een kusje en een aai, zo mooi. Geniet lekker van jullie kleine mensjes.

xXx Yvette

www.yvettevlaar.nl
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten