vrijdag 8 mei 2015

Bruidsalbum | Trouwreportage | Benningbroek

Omdat ik vind dat mooie foto's in een album horen en niet voor altijd op een USB moeten blijven lever ik bij elke trouwreportage standaard een album.
In een mooi kistje verpakt samen met de USB waar alle foto's van jullie dag op staan in zowel kleur als zwart-wit.
Zo kun je alle foto's laten zien op je laptop/TV maar ook al een mooi boekje tonen van jullie prachtige dag.

Een groter album is natuurlijk ook altijd een optie. De grote albums gaan tot maximaal 40 spreads, dat zijn 80 bladzijde. Ik werk niet met meerprijzen voor extra pagina's omdat ik vind dat gewoon het verhaal van jullie dag verteld moet worden. Gemiddeld komen we dan uit op zo'n 30 spreads vol met prachtige foto's van jullie, jullie gasten, leuke details en overzicht foto's.

Wil je meer weten kom dan langs voor een vrijblijvend gesprek. In mijn studio liggen voldoende albums om even door heen te bladeren.

www.yvettevlaar.nl
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten