zaterdag 23 mei 2015

Maurits en Susanne | Loveshoot | Benningbroek

Maurits en Susanne had ik ontmoet op een trouwbeurs. Daar konden zij een formulier invullen om kans te maken op een loveshoot. Uit de vele inschrijvingen was hun naam getrokken en nadat ik hun als winnaar bekend had gemaakt kreeg ik een hele leuke reactie. Eigenlijk zouden Maurits en Susanne in 2015 gaan trouwen maar er kwam even wat anders tussen. Er was een woning gekocht die eerst even moest worden opgeknapt en ingericht. Maar dat mocht de pret niet drukken, de love shoot lieten we evengoed gewoon doorgaan.

Ook tijdens een loveshoot maak ik volop gebruik van de Beloved invites. Het is niet meer stijf poseren met een "cheese" lach. Dit is zo compleet anders en zo hebben Maurits en Susanne het ook ervaren. Van hun prachtige reportage heb ik een mooie slideshow gemaakt en op het moment dat Susanne die deelde met haar moeder kwamen de tranen naar boven. Soms maakt zo'n shoot zoveel mooie momenten los. Een prachtige grote acrylplaat hangt nu in de woonkamer van hun nieuwe huis.


En nu...nu komt in 2016 hun huwelijksdag eraan. En de eerste vraag van hun was of ik ook hun trouwdag wilde vastleggen. Natuurlijk doe ik dat met al mijn liefde.

Een loveshoot is een dus een prima middel om de fotograaf voor jullie grote dag te leren kennen. Je kunt zelfs bij meerdere fotografen een loveshoot aanvragen. Uiteraard zou je daar voor moeten betalen maar op zo'n grote uitgave die je doet voor het fotograferen van jullie trouwdag is dit slechts een klein deeltje. En wat als de fotograaf van jullie huwelijk niet goed "klikt"?


Willen jullie ook vooraf aan jullie huwelijk een fotoshoot. Boek een loveshoot zodat je zekerheid hebt dat het klikt met jullie bruidsfotograaf.

www.yvettevlaar.nl

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten