maandag 8 juni 2015

Van der Maale | Familiefotografie | Oostereiland Hoorn

Regelmatig krijg ik de aanvraag voor een familiefotoshoot. Even 1 mooi kiekje voor bij opa en oma aan de muur.
Helaas moet je dan niet bij mij zijn. Voor een familiefotoshoot neem ik echt de tijd en zo ook voor deze familie. Karin en Jan waren alles eens met hun eigen gezin bij mij geweest en wisten op welke manier ik fotografeerde. Ik vroeg vooraf dan ook een familieplan zodat ik alle onderdelen van de familie meeneem. Deze familie bestond uit 19 personen en daarvoor ben ik bijna 2,5 uur aan het fotograferen geweest.
Omdat opa en oma 55 jaar getrouwd waren moest er een nieuwe komen maar ook alle andere combinaties kwamen aan bod. Kinderen, kleinkinderen, ieder gezin apart, individuele foto's. Het was iets aan de frisse kant maar door het goed opstellen van een familieplan hoeft niet iedereen altijd op elkaar te wachten en kon er af en toe even pauze worden genomen in het restaurant van Oostereiland.

Wil je ook met jou familie op de foto neem dan contact op

www.yvettevlaar.nl



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten