zaterdag 27 juni 2015

Workshop Beloved | Belgie

Beloved gaat ook gewoon de grens over omdat het zo'n geweldige techniek is.
Vorige week zaterdag was ik al naar Belgie vertrokken. Onderweg een overnachting bij collega fotograaf Hanneke Meier zodat ik in ieder geval al halverwege was. Zondag ochtend weer vroeg op pad want ik moest onderweg naar de Franse grens naar Ieper.
Elke is al enige tijd volop enthousiast over de Beloved techniek en had een aantal collega fotografen ook heel enthousiast gemaakt en mij uitgenodigd in haar huis om een workshop Beloved te geven.

Het was geweldig geregeld en doordat het een mooi klein groepje was hadden we ook alle tijd voor alle vragen. Sjouke had de workshop al eerder gevolgd alleen stonden er toen nog 11 mensen om haar heen om het koppel te fotograferen. Nu had ze ruimte om ook zelf te oefenen en "invites" te geven aan het koppel.

Valerie en Kris waren ons stel en wat hebben zij genoten. Altijd weer een leuke reactie na de workshop. "Dit is iets heel anders" en " Je hoeft tenminste niet zo te poseren en dan weet je niet meer hoe je moet lachten. Zo is het gewoon leuk om op de foto te gaan."

De resultaten zijn geweldig.
De foto's waar ik zelf op staan zijn genomen door Elke.
Dank je wel voor alle gastvrijheid en dat je jouw eigen huis openstelde voor ons.

Wie weet tot een volgende keer in Belgie.

Er worden nog diverse workshop in Nederland gegeven.
Kijk in het overzicht als je wilt weten of een datum jou schikt.

http://www.yvettevlaar.nl/325265486/workshop-introductie-beloved









Geen opmerkingen:

Een reactie posten