maandag 18 januari 2016

John en Noëmie | Workshop Beloved | Noord-Holland

Op 9 januari gaf ik weer de eerste workshop Beloved van het nieuwe jaar. Er was weer een hele enthousiaste groep fotografen naar Noord-Holland gekomen om precies te zien hoe de Beloved techniek nu werkt.

In de ochtend natuurlijk weer een een stukje theorie en in de koude middag een fotoshoot met John en Noëmie. Zij kwamen helemaal uit het verre Twente en hadden het er graag voor over om door een groep fotografen leuk op de foto te worden gezet. Noëmie heeft zelf ook wel wat met fotografie en heeft al heel lang geleden een keertje bij mij aangegeven dat ze wel model wilde staan als ik weer een workshop zou geven. En zo hadden we 9 januari vastgelegd.

Na afloop vroeg ik John en Noëmie wat ze het leukste vonden en wat de leukste "invite" was. Maar eigenlijk vonden ze de hele fotosessie gezellig en leuk. Heel anders dan het "gewone" geposeerde. Het was leuk en genieten en daardoor hadden we ook iets minder last van de kou.

Heel erg bedankt dat jullie de verre reis er voor hadden. We hebben van jullie genoten!

Dit jaar geeft ik nog diverse workshops Beloved fotografie. Op de website vind je alle nieuwe data. Je kunt je opgeven via mail door het vermelden van de workshopdatum, adresgegevens, telefoonnummer en eventueel website.

www.yvettevlaar.nl












Geen opmerkingen:

Een reactie posten