donderdag 28 juli 2016

Patrick en Jolanda | Wedding Moments | Castricum

Bruidsreportage: 2 juni 2016

Patrick en Jolanda had ik ontmoet tijdens een trouwbeurs en toen ik uitlag dat ik werkte met de Moment Design/Beloved techniek waren ze eigenlijk meteen om. Niet geposeerd en evengoed een spontane foto. En tijdens de reportage was het dus ook gewoon een feestje. Diverse kleine opdrachtjes, spelletjes en vragen werden uitgevoerd en zo kwamen er de mooiste resultaten uit.

Later vertelde Jolanda mij dat ze deze techniek ook zelf hadden uitgeoefend tijdens het maken van de selfies op hun huwelijksreis. Hoe leuk is dat om te horen.

Patrick en Jolanda hadden een lange dag bij mij geboekt en daarom had ik Gonnie meegevraagd als second shooter. Wij vullen elkaar super aan en hebben nagenoeg dezelfde stijl. Het ophaalmoment kon nu van twee kanten worden vastgelegd, de entree in de kerk vanaf boven en vanaf voor en zo zijn er nog veel meer voordelen aan een second shooter. We waren er de hele dag bij, zelf tot aan het avond feest.

Veel mensen zeggen dat doen we dan zelf wel even maar juist dan wordt het moeilijk. Geen licht..... We hebben een aantal gave flitsers waarmee ook voor het avondfeest de meest prachtige beelden kunnen maken. Het was op en top genieten ook voor ons.

En als je dan alles hebt bewerkt en je krijgt een heel lief mailtje terug als bedankje dan weet ik weer waarom ik het fotograferen van trouwreportage zo ontzettend mooi en leuk vind.

Patrick en Jolanda super bedankt dat wij het vertrouwen kregen om jullie mooie dag vast te leggen.
Heel veel geluk en liefde in de toekomst.

Dikke kus, Yvette

Wil je ook zo'n prachtige trouwreportage (ook in de avond) neem dan contact op:
www.yvettevlaar.nl


























In de slideshow vind je nog meer fantastische foto's (zet HR aan):

 Bruidsjurk  >  Thandora, Dorien Groot   >  www.thandora.nl
Pak Bruidegom  >  Hoes Tailors, Leon Hoes  >  www.hoestailors.nl
Bloemen  >  Bloembinderij Suus  >  www.bloembinderijsuus.nl
Ringen  >  Women Wants  >  www.womanwants.nl
Locatie ceremonie/feest  >  Het Ruiterhuys  >  www.hetruiterhuys.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten