zondag 25 september 2016

Michael, José, Lotte en Sophie | Family Moments | Noord-Holland

Wat hebben we heerlijk genoten. Tijdens een workshop Playful Heart was dit gezin mijn model.
Het was zo'n mooie zonnige dag dat alles klopte. Hoewel Sophie in het begin een beetje terughoudend was, was daar later niet meer van te merken. Zo super dat deze techniek je zoveel verder kan helpen met het fotograferen van kinderen en gezinnen. En het is echt genieten. Jose kon niet wachten op de foto's en was zo benieuwd wat het resultaat zou zijn. Nou het is echt geweldig..... :-). Als ik zo achter mijn computer alles aan het bewerken ben dan krijg ik altijd een enorme glimlach op mijn gezicht van dit soort foto's.
Geniet van alle mooie momenten met elkaar.

Wil je ook zo'n prachtige en ontspannende fotoreportage met je gezin?
Via de website vind je alle informatie
www.yvettevlaar.nl

Of neem contact op met: info@yvettevlaar.nl of 06-42319621


















Klik hier voor de Slideshow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten